X is not for V. Its for A.Wait.. Where's Y?

Apaaa ini. Mungkin juga equation mathematics yang mana tahhh datang . kur kur kur. Well to be exact post ini agak tidak sesuai dibicara di sini disaat final lagi satu hari. sa-tu-ha-ri. 

Tapi apakan daya , jari ini yang memaksa. Enuf with those sastera sound. Kau memang betul kena invade Kerajaan Parameswara. 

Ini hanya untuk mereka yang faham.

sumber bernama Google.

Tadi aku menelaah Lawak Kampus. Menelaah yang betul telaah. Misi 15 ke mana. A-level revision ke mana. Anggap sahaja nak meredakan lipatan otak tepu. Gheeeesh. Seronok cari Anthony kejar Xena. Tapi sayang Xena cuma gila bayang terhadap Vaness.

If and only if all love story macam Anthony cari Xena. I mean, Anthony tu kan hensem. Suka Xena. Yang err, bukan tak cantik. Tapi Anthony deserve someone yang lebih cantik, mungkin Xenassa Hudgens. Erk.Tapi biasanya memang reality check , Anthony takkan tertarik pada Xena. Dan ramai Xena di dunia realiti. Manakala Anthony ialah manusia RARE. Lelaki jenis spesies jarang-jarang hidup di dunia. Mungkin Anthony asalnya dari Mars. Sedara Bruno * merepeks *

So aku meletakkan diri di tempat siapa? 

Nak kata Xena. Tadi baca fakta , cuma 4 % wanita percaya yang dia cantik. Jadi, aku suka menjadi minoriti di sini. Maka aku kata aku bukan Xena. * so memang kau nak cakap Xena tak cantik...* 

Tetiba rasa nak jadi Yumi. Sebab Yumi selalu dengan si kucing technology possesed.  Aku rasa. Aku nak jadi Yumi. Ahaaaaaaaaaa. 

So mungkin pembuat jalan cerita boleh finally bagi Xena terbuka pintu hati pada Anthony. Dan Vaness yang gigit jari sebab tiada siapa lagi yang mengejar empunya diri. Tetap bersama Froggy di sisi.

Too much najwa.
Enough said. A morning bla-bla-bla. 

Comments