When Najwa rambles...

I usually starts writing by seeking for the most suitable tittle supaya tak ke laut all my ramblings but it seems like so many things happened for the past few weeks , and I did , once , try to write about my interaksi alumni program , tapi I guess apa yang aku nak cakap regarding the program is all on my instagram so yeahs malas nak mengulang tulis balik. Though sebenarnya banyak reflection lagi deep yang aku nak tulis dalam blog ( which more on self reflection rather than an appreciation post ) . Tapi at the end of the day aku nyata hilang rhythm nak menulis. Not to mention aku detach habis dengan laptop cuti ni so takdelah gigih nak menulis through phone. 

soon nak ke Cambodia. Tiba tiba daku menjadi salah satu delegasi #BEEDADARI ke Cambodia. Unplanned tapi macam best , so give it a try. Sebab aku selalu tengok orang jenjalan bawak anak kecik pastu lari dari hujung ke hujung , kalau tak berlari dia menarik suara oktaf sepuluh nyaring dalam kenderaan awam , aku jadi mabuk. Jadi aku berazam selagi punya rezeki dan kudrat tanpa ada komitmen bergelar suami dan anak anak  , nilah masanya kot nak berjalan cewahs. Harapnya semua urusan ke sana dipermudahkan insyaAllah . My fellow #beedadari's are Haifa , Iwani and Ajlaa , summing up , my WSW family ( Wales and South west ) ( harap balik Cambodia tu rajinlah nak update ) , moga sama fikrah kita ni memudahkan setiap urusan. What I love about travelling with people is kita berpeluang untuk ajar diri sendiri macam macam perkara yang termasuk bab berurusan dengan manusia - bab melihat alam bukan sekadar pandang dengan mata kasar tapi dengan mata hati. ( nak kena study balik sejarah ) ( takdelah jalan kosong ambik gambar semedang ) 

Dua tiga masa ni aku banyak deal dengan jiwa jiwa yang tak sensitif pun dengan diri sendiri , yang left banyak little things , its either Ignored or memang tak perasan or whatevs it is , jadi aku tengah nak keep some distance or more on giving myself a space untuk process of self healing. Sebab I'm in the position that I expect things that I shouldn't expect at the first place. So ni kira masa nak keep the expectation very low. 

And I heard off alevels result dah keluar , oyeemgee teringat setahun lepas menangis masa result pending - result tak cukup - takleh fly - all these thoughts yang menakutkan after two years of battling with time and papers eceh. Tapi tengok diri sendiri dah dekat sini , balik summer cuti ( I actually used summer term k ) punyalah dulu slow nak faham kitaran cuaca ni. 

so habis dah benda yang aku rasa aku rajin nak jot down.

ohyeh aku deactivate facebook for a little while . Penat. 

bye. 

Comments