#NajwaDahTua #UmurHanyaAngka #AlevelFinals

Hello peeps. Last updated on 9th. My website problem would never resolved I guess. Jadi it's hard to keep this thing updated. Kadang exam start pukul 8 malam. Dari 8 pagi dah menapak intec. * insert emoticon redha *


24.05.2014

I had a blissful birthday celebration well sebenarnya bukan celebration diri sendiri. Celebrate new members of Lek Jaie's clan ( read Ja'ie. - atuk )  . My uncle's wedding. Dapat menyelit potong kek - tap sebab kek tu kek cappucino. Me no like cappucino so me not eat one. Haha. So takyah kot nak sentimental apa - maxis bagi free call sehari pun tak pakai. Takdan nak pegang phone - nak wrap makanan - nak fikir camne nak wrap udang bertingkat tingkat haha. 

Jadi thanks for all the wishes and prayers. Moga jadi kenyataan. Moga Allah permudahkan. Thanks jugak ge'ef yang pakat wish lambat. Sehari aku berfikir mana la ge'ef nak wish ni. Boleh nangis tiga tahun please. 

Iyyam twenty. Ikut kalendar Puan Nurul Inawati , tahun depan dah kena kahwin. eheeew. 
[ take place ; bilik atuk * segalanya mungkin * haha ]

Meh belanja gambar semalam sat. 

trio cousin . 

WELCOME CIK JU ( coz pak usu call his own wife che'ju ) haha. 
bridesmaids. 



Alevels finals. Apa cerita ?

Semalam je ramai jugak bertanya. 

" Eh anis dah habis ke? "

tidak kurang juga soalan makcik makcik " Awak kerja mana sekarang ? " okay makcik keyy. Saya nampak dah garis garis penuaan di muka. 

The moment I said " Eh , tak , ni balik kejap. Ada lagi 5 paper nak habiskan " disusuli dengan riak terkejut dan menyambung pertanyaan " Apa banyaaaaaaaaaaaaaak gila paper " . Makcik , paper saya ni kira sikit. Makcik kalau tanya budak Eg ke. Pure Science ke. Mungkin lagi panjang harakat AAAA tu wahaha. 

So I've done with 5. The start was economics 1. Serious bila keluar aku rasa macam frustrated. Sebab , aku rasa macam boleh buat lagi baik. Macam boleh touch sana sini. Belum tambah dengan blurr tengah tengah. So memang masa keluar dewan tu , rasa kecewa sikit. Hmm. Pastu aku conclude yang aku dah downgrade sikit * sikitlah tapi * Alevels. Sebab tu first paper. Esoknya English dengan History. Man learns from his history. I guess both papers were okay. Alhamdulillah tenang sikit hati. Economics 2 pun alhamdulillah hati bila keluar dewan tu rasa eased. History 2 alhamdulillah keluar soalan yang aku pernah buat dulu. Thank you Allah for easing the days for me. 

Sepanjang 2 minggu ni , jari jari tangan kanan aku tak berada dalam kondisi yang baik , jari telunjuk bengkak. Jari manis melecet . Jadi dia macam rasa tortured double kuasa lima. Sebab tangan sakit , pastu semua paper ceqq essay base. Guane rasa. T.T . Tapi sakit sakit pun , ini bukan masa nak melayan sakit . Dua tahun kau hempas pulas pastu nak biar sakit jari mendominasi diri. Jadi sebelum exam aku dah ingatkan diri awal awal. Anis Najwa. Jangan layan sakit. Jangan biar tangan ni ketuk kepala diri sendiri. k. 

Up next ;
Economics 3.
English 3
Law 1
Economics 4.

19th June - Law 2. Alevels end. 

Mohon didoakan. Kesejahteraan kesihatan. Ketajaman akal fikiran. dan kemudahan urusan. 

Comments