You can't help.

Overtimes. 

You know. It still ache looking at your name pass by. Just by your name. 






Pergilah. Kalau itu yang baik. Kalau itu hilangkan perit. 
To fall to crash to hope is hurting me. B A D enough to make me play at the safe side.
Simpan dulu perasaan takut takut nanti berubah - aku simpan dalam hati. 

...
Bila aku simpan dalam hati , aku harap perasaan turut sama berubah.
Berbolak balik hati , berbolak balik juga perasaan. 
Aku ingat dah lenyap. Perasaan yang aku simpan dulu.

Tapi kenapa. Dia masih sakit. 
my heart stop beating your name as it beats someone's else.
my prayers stop for you as I know yours is not me. 
I force myself. 
I hate myself. 

B U T , it was never wrong.
To fall
because when you're falling
you'll be expecting to crash. 
Tipu tak pernah berharap untuk diselamatkan dengan perasaan yang sama.

Ah cukup cukup tipu diri. 
S E D A R D I R I

bukan Dia lagi. 

Comments