Aimi Zahraa Nazari, Beautiful 18th :)

Idk if I'm kinda like forced to do this because she remembered me to do so 

" Kak Anis, jangan lupa blog post satu " eh eh cam order kedai mamak pulak diaaaaa. haha.

30TH SPETEMBER 2013 :)





Yesterday when I was inside my history class - bosan bosan tunggu test habis pukul berapa - I scrolled down the message conversations I had with my sister - my family : sebab aku jenis yang simpan mesej family. Delete mesej kawan. Hahh camtu. So when I go through the text balik , one thing that feels so awkward is my kata ganti nama that I used whenever I'm talking to her. 

Guess what? 
Guess what? 

Teheee, first of for most, meskipun saya kakak yang sulung ( sulung aaaa selepas abang ) haha. I never never ever possessed the character as a kakak should be . So mungkin kerana itu , saya membahaskan diri sendiri terhadap the only adik perempuan yang saya ada sebagai " KITA " 

KITA okayyyyy. 

Contoh ayat : " Tahu rasanya. Kau bila tahu ? Jap jappp. KITA ada nombor celcom jugak :p " <-- bersama smiley . Mesej bertarikh 11-09-2013

And somehow macam mana awkward sekalipun - memang takkan aaaa tetiba aku nak bahaskan diri sendiri as " Kakak " lols. But towards the boys yang bawah bawah , aku possesive sikit " Akak " * bunyi kucing * haha. 

" Kak Anis, yg kau ckp psl kata ganti diri tu kan, 'kita' suits you better. sounds cute... " Pandailahhh kau bodek. haha. Mesej bertarikh 28 -09-2013

To you girl, despite berapa banyak sisters yang kita ada , you're the only one yang at the end of the day - understand me inside and outside. Yang kita rasa kita boleh email gambar lelaki yang kita fangirling all these days - supaya rasa macam adalah sisters gossip cemtu . Ehehehe. Yang bagi moral support - yang tahu bile kita sedih - yang tahu the right time to give moral supports - yang akan nangis sama sama bila kita ada hardship - meski jarak jauh pisahkan kita aicewoh. haha. Yang tak kisah spend topup malam malam gayut dengan kakak sendiri - yang cengeng - yang ikut jejak langkah kakak sendiri ambik law ( kaitan ) haha. Yang undeniable kita akan sama sama rasa apa yang kau rasa - Yang selalu gaduh kalau jumpa - Yang kita angkut pergi mana mana , shopping semua - yang tahu in detail acane driving skill akak dia ni - Yang lebih pandai tuang minyak kereta daripada kakak dia - Yang selalu disalah tafsir sebagai kakak -Yang berangan nak ada driver sebab dia taknak bawak kereta - Yang selalu setia kritik fashion sense kakak sendiri - Yang dalam diam , seorang yang sangat rajin orangnya -Yang garang macam mak singa? 

Hahah. You're basically everything for me. * guling guling *

On your 18 th birthday - 


Selamat Hari Jadi Aimi Zahraa Nazari. Be strong that what you're yesterday. Be happy . Ignore the shits. Sebab jadi ignorant tu bliss. May Allah bless you everyday - in every single thing. In everything. Bless you with good health. Infinities of wealth. Eternal happiness. Good luck for your future undertakes :') Moga jadi anak yang solehah, adik yang baik ( ekekeke ) , kakak yang lemah lembut seperti kita ( gelak volume duapuloh )

When you feel so down ? Knowing people surround you disappoint you ; just know , ramai lagi yang sayang. Well even though the distance meant something , it doesn't lessen our love towards you. 

Sebab ayah ada , ibu ada , kitaorang 5 orang ( siblings ada ) , nenek , atuk , acik , pakcik makcik semua ada. Feel loved cenggitu :)

Allah , 
Kau permudahkan setiap urusan ahli keluargaku. Murahkan rezeki mereka. Berkati hidup mereka. Jauhkanlah mereka dari sebarang malapetaka. Berilah kemudahan dalam setiap urusan yang ditempuh.

The lines that I always said every morning inside every prayers. Sebut nama sorang - sorang. :')

Comments