Semangat Batch. Go Machinants.

Assalamualaikum people.


Oh yeaa its about times jugak I've ever update about my batch . Who cares. Its my blog. The people whom I love so much through out the years. The people who're close inside the heart. O Allah I love My machinants. I love my DEUS EX MACHINA.

Naaaa I am writing this lepas kena tweetlimit disaat timeline twitter laju dengan machinants. Thousand times jugak aku try tweet balik, sebab aku  Ya Allah sedih je dapat tengok dari jauh masing masing being so supportive. Each tweets datang dengan spirits of siblings and friends.

Nothing can ever express how deep my love towards my batch. Don't ask and never question the love.

Macam mana boleh rapat macam ni.
Macam mana boleh supportive macam ni.
Kenapa kemana-mana aku akan carik Machinants.

Yes. Do not ask why. Be glad. I am glad to be Machinants. Just too glad. Thanks Allah.

Terima kasih Allah  sebab jumpakan saya dengan kawan kawan yang baik, MACHINANTS ARE OSSZEMM. Mereka lebih daripada seorang kawan. They even act like the siblings of mine. Its not like I am not adapting with new situations. Bila dapat meet virtually kat timeline twitter, even jauh , lama tak jumpa, the feelings are still the same. Still like old days. Rasa muda *boleh tak gaya dah 40 tahun je tulis post* haha.

Dulu waktu sekolah, penangan jauh dari budak batch tak berapa nak rasa. Tapi bila masing masing dah jejak menara yang dikatakan ada gading. Rasa dia menusuk gilaaa. Tskk tskk.

Antara ayat menusuk kalbu berkaitan dengan machinants.

KAU NAK KURANG AJAR DENGAN AKU , AKU TERIMA. TAPI BUKAN DENGAN BUDAK BATCH AKU <---- weh terharu sekejap boleh. 

Ada masa qila akan text aku pepagi time dia otw ke intec  : AKU RINDU MACHINANTS. <-- aku punn.

Kalau tweet memasing : SPIRIT MACHINANTS. MACHINANTS. ohh ohhh kenapa korang touch nerve aku.

copy-pasted.
Jom sama sama pakai tshirt machinants malam niee...^_^
Weh rehan tade mengene ngan jodoh kot. Siyes tade. This is all about us. Machinant
Jodoh rezeki ajal semua dah ditetapkan. So kalau kita percaya menda tu semua kita tkan risau yg lain

Sumpah macinant terbaik weh. Sorang2 datang bagi semangat. Thanks korang

InsyaAllah Poie. Kau jaga diri kat sana baik2. Ingat tujuan asal kau. Machinant still doakan yg terbaik antara satu sama lain. Jaga solat.

Kitorang akan sentiasa doakan kejayaan setiap Machinants. Don't worry. Just don't be like this anymore :')
Aaa sedih aaa cmnie,poie jgn le cenggituu...k lah nk tidur,kbai semuaaa :*

Lek laa poie. Xmo tacink2. Dafuq laa kalo ade member lupa kawan and aku tau xde machinants cmtu. Keep the machinant's spirit. Jom all out.
 poe bertemu dan berpisahlah kerana Allah kerana ianya termasuk dlm golongan yg Allah muliakan. Cewahh. ada hikmahnya nnti k.

Sumpah nak nangis da nie. Machinant doakan aku selamat nnt kat sana. Aku akan jaga nama machinat kat jordan k.

 the twittah conversation :D <--- SEE tweetlimit menyeksa aku :p

Orang kata. assabiyah. Ehh. macam mana nak cakap : I just felt yang vanderwall Machinants kuat sangat.Tolak tepi soal assabiyah tu semua boleh. Aku taknak cakap pasal sejarah :p lol. Guys. Terima kasih. Banyak banyak. My heart filled with you guys yaww :D

ALLAH. eratkan hati-hati kami. Meskipun bakal berjauhan, berlainan benua, izinkan kami lihat langit yang sama. Ya Allah, sesungguhnya kami telah bertemu dan berpisah kerana-Mu. Dalam perjalanan yang masih jauh ini, kuatkanlah hati-hati kami.Permudahkan urusan kami.  Ya Allah, peliharalah ikatan ini dan moga-moga akan dilimpahkan kurnia dan rahmatmu atas persahabatan ini. Sampaikan doa-doa ini kepada setiap antara kami. Sesungguhnya juga aku bersyukur atas rahmat-Mu. Telah kau karang cerita hidup kami untuk bertemu dan berkasih di bumi Selandar :') .

Blessed us O Allah.

I am just TOO GLAD to be the part of DEUS EX MACHINA.