Each day I live. Each day I am grateful :)

Mood nak bercakap. Such a lone ranger. I need someone to hear my stories and be jubilant and so grateful that I choose them for hearing wonderful stories. Eh. Haha.

Aku baru realize sebenarnya sejak masuk intec, kemalasan nak update blog adalah sangat tinggi. And no wonder dulu kalau google how life in intec looks like , susah nak jumpa banyak. Jumpalah dua tiga post tapi tak banyak. Now I experienced that. Malas ada. Penat ada. Semua faktor faktor yang tidak menggalakkan adrenalin memuncak untuk update blog. see hiperbolanya hidup wanita ini >.<


the friendship bracelet. Ainaa. Ajlaa. Nasuha.


Aku gelak sendiri bila baca balik entry jiwang diri sendiri. What if ibu baca. Family baca. Rasa nak sorok muka bawah selimut. *sorok muka dalam selimut 1 minit*

Dulu beriya iya aku nak fly ke Mesir sebab aku rasa a-level ni membuang masa. 2 tahun weh. 2 tahun.
Takdir Allah untuk aku promissory estoppel perkataan sendiri *promissory estoppel is a law term when you go against your promises or statement.

I feel blessed by my own life. Pursuing A-level seems giving no harm. I enjoy them. So far. Tak berani nak bagi review lebih lebih. 

EH, i have a favour to ask. To whom tak tahu but just by saying these, I'll feel relief kot. So far have been so good.

How do I really I wish our eyes will make a contact again with him which I state in my previous post. Gheesh while I know it would not be a reality though. sigh so deep. 

You know whats best. *malas nak fikir*