Ubah cara ubah gaya #LikeABoss

Blog dah hambar. Blog dah hambar.T.T

tengok muka hambar ni :P




ignore me. weird-os.

Aaaaa I don't care. I don't care. Lantak lantak.Okay obviously caps lock is for big reminder. I was actually thinking apa aku nak buat dengan blog ni. Dulu delete blog lama tu bersebab. Sebab taknak kena question on all creep things or even worst : kena stalk. Okay bajet popular perempuan ni. But I am not going to delete this. Yeaaa somehow ada part yang aku rasa lone-ranger gila, and bila twitter dah tak secure untuk aku spill out macam macam, mula terhegeh hegeh meminta simpati blog. Okay habis madu, sepah di cari balik :p 

Its fun bila tengok budak budak sekolah. To be exact ; adik adik aku masih dalam keadaan dipaksa buat latihan matematik. Kakak gelak dengan kuat dan jahat dalam hati. Muahahhaha.  
See. Hectic.Hidup.Budak.Sekolah *flip hair*

Doakan hidup aku dekat INTEC. Takut cuak semua ada. 2 years is such a critical time for me. Dengar itu ini sana sini flunk. As a pioneer for law pun satu hal jugak. Complication. Belajar lain dari yang lain. Ini lagi menyedihkan. Hua. Hua. Hua. 

Bukan senang. Tapi bukan maksud tak boleh. Kan? 
Have Faith dear. Have Faith. Keep going. Jyeaaaaah. Self motivated. Kbye :D

inspired. Ngaaaaaaa.



*AYAT AYAT AKU MEMANG DAH PENDEK PENDEK CENGGINI RASANYA* impermanently.