A level with lovely people.

Hello. Esok takde paper - tapi eksaited gaya habis paper. Tiga paper telah berlalu and it signify lagi tujuh paper nak hadap. Maybe for some people - hekeleh apaadehal kau sepuluh paper aku duapuluhsembilantolaktigapaper . Bukankah Allah menguji hambanya semampu kemampuannya? Mungkin mampu aku hanya pada sepuluh paper yang essay base kesemuannya. As long its not numbers, I breathing like a human. Haha. 

Hari ni 5/3 . Esok 6/3 , genap lagi dua bulan nak external paper. Sebulan. Pastu tinggalkan intec. Tamat sudah A-level. 

...

Masuk semester empat ni sentimental layan perasaan dia lain macam sikit - sambil sibuk sibuk telaah berkajang past years , I can't deny sometimes tu tengok tarikh tarik penting semester empat ni , hati rasa sayu. Sebab dekat sini , I met sets of lovely people - with lovely ideas - with lovely memories shared. Perasaan dia mungkin sama macam tinggalkan Selandar lepas 5 tahun. Tapi mungkin akan jadi lebih sakit ke? Sebab aku rasa dua tahun dekat sini sebenarnya equivalent je dengan 5 tahun dekat Selandar , sebab most of the memories when I was 13 , 14 and 15 washed away dalam angin angin lalu aicewohhh kenapa metaphors sangat ni. Dulu , I thought a friendship is determined by how long you've known each other. I was wrong too about that . Sebab perasaan dia - sama cuma. Tak bererti yang kita baru kenal setahun jagung bersama rebung ( jagung alone is too menstreaaaam haha ) - the friendship would be less valuable. Oh nope. Salah salah. 

Here in intec , my class name dari sem 1 is 10LW2 which recently dapat nama Wolverhampton . Seriously ternganga jugak bila madam coordinator program tunjuk dekat screen. EH APA TU , WOL-VER-HAM-what what? haha. So we self proclaimed ourselves as wolverines , or is it just because of our class rep. haha. Tapi y'know wolverines people were so helpful in many ways. Kalau tengah nak present dekat depan , you won't feel the inferiority sebab semua akan tolong sekali. I dont know how to describe but I love being inside the class. The surrounding is very supportive - I've been enhancing my communication skills dalam kelas. Dah masuk intec baru rasa yang penggunaan english itu berbentuk universal. Kah kah. Dulu dekat sekolah - cakap english hanya masa duduk dengan geng geng debate . Moga Allah permudahkan semuanya . We've been through this thing to this point , dah lebih dari half , dah masuk fasa fasa terakhir - menghambur segala usaha sepanjang dua tahun. I will be missing my wolverines members, seriously. 

from the students. To the lecturers - semua awesome I tell youuuuuuuuu

Wolverines, terima kasih :)



Here in intec too , I met my Gross Familia. Now with the existence of Wanita Comel Bersatu. I am just glad y'know. We can randomly talk about where our babies should spend the weekends. Suddenly jadi serious bincang econs. Lepak mamak sambil analyze twilight breaking dawn part 2. Haha. Sekarang belum rasa perasaan apart tu , tapi dengan hanya memikirkannya , perasaan dia sakit. Sebab this time around my set of friends datang dari pelusuk semenanjung. Ada Perak , ada KeyEll haha ada Kelantan ada Terengganu. Tu tang bila nak buat reunion tu tang bila sobs sobs. :'( . Deep down , guys thanks for being so wonderful . I am never wrong being friend with you guys - you guys can be the reason why I feel happy going to class. Because I'll be meeting good people - good laugh - yang faham serba serbi diri ini. Y'know how I am touched when you guys remembered that my dislike about kentang yang masih dalam bentuk kentang. But I can eat french fries. Haha. Jumpa kawan yang tak makan nasi lemak dengan sambal. Tak makan sambal berwarna merah unless she see the process. Tak makan bawang. Tak makan telur kuning - telur kuning mungkin berbentuk alien padanya. HAHA. Dan ada yang tak memilih langsung . Yang deep love dengan nescafe dan rakan rakan. Yang minat korea. Yang setia bersama Jep Sepahtu. Yang boleh tengok korea episode raw. Huish. Wonderful how humans take into account those small things - those little things that makes me feel bad about finishing Alevels soon. 

gambar mana gambar? Ada. Dalam hati , aicewohs. haha. 

A-level , despite tense dia dirasakan tense gila. My days eased by these lovely people.Thanks for giving colours to my Alevels. I was never wrong for deciding to go for Alevels at the first though at some points I regret my choice. I was wrong to be sad over things when I know I have more than millions reasons to be happy. I was wrong to say that I will not make a new sets of friends here - because having more strangers then become a friend - is one of the blessings from Him for everyone because being alone doesn't seems pleasing. Over times. Haha.

I never thought Alevels could be this sentimental.

Or is it just me. Heh. HAHA.

Comments