Banyak sangat drafted post. Berbulan yang lepas. Bertahun yang lepas. 

For various reasons. Instead of 'Publish' . 'Save' 

Dan dia akan terus kekal drafted. Biar diri sendiri baca. Reflect. 

Ingat , Tak semua sisi boleh tunjuk dekat dunia.
Biar Tuhan satu je yang tahu , yang kenal , yang nilai.

Dan biar kau tahu , 
kau ada nilai yang bukan berskala penilaian manusia.  Kau ada Tuhan yang kenal. Kau punya source kuat datang dari Yang Menciptakan. 

bukan dari yang selalu menghampakan. 

Kuatlah diri sendiri. Biar sempadan kehidupan kau jadi teladan hidup orang lain. 

" Anis , blog kau , inspiring. "

tak , langsung tak , aku tulis berdasarkan apa yang aku pandang , yang aku lalu , dan apa yang aku rasa. Dan tak mustahil dalam jalan yang sama , kau rasa pandang lihat benda yang aku nampak , dan kadang kau tahu skala perit dia dekat mana. Dan dari situ aku belajar untuk hidup. Dan secara kesimpulannya , hidup KITA inspiring. 

Bezanya , I put those in writing. 

dan aku wonder , kau masih nak tahu pasal hidup aku?

Comments