2 minggu lagi...

Okay. This is serious. 2 months almost ended. 2 weeks left and I'll be going back to intec.

So apehal perempuan ini semangat sangat buat post awal  ( mata 90' ke atas ). Semangat over board la tuuu. NO you're definitely wrong, because the answer is NO. I'm just catching up breath and trying to assimilate myself back into the ''intec-life-timetable"

Sejujurnya diri ini takut nak balik intec, insecure dengan perasaan sendiri. Bukan sebab aku nak cuti lama lagi, sebab memang nak go through A-level secepat yang mungkin. Aku taknak pun cuti yang super lama. Taknak. Tapi going back to Intec pun...* shutdown those shits feeling , kau kena bersemangat *

So ( I love so , so what? ) heckitoff

I've been reviewing things that I'll learned in the next semester , macam econs, wahaaaaaa seriauuu seriau seriau sebab I'm concerned that we'll learned 2 units , micro and macro , read through and die. haha :3 , tapi I can do it insyaAllah.

Yang lain lain, history taktahu apa apa lagi. ( tak jumpa mana yang related ) , english belum buat review lagi. Same goes to Math - soon insyaAllah.


List to do dah ready.

k hambar. K najwa. Kbye.

Comments