Rambling. Mumbling.

Haaaaaaaaaaaaai blog. Selepas melalui fasa tekanan hidup skala 7.25 / 10 , maka aku kembali menulis. Aicewah aicewah.

Yesterday I was on the phone * ke the day before * with one of dearly geef . ( its GE EF * pronounce ikut suku kata bahasa melayu ) spilling things yang aku kira masuk phase private-girl-bonding-topic. * kenkonon* and I feel relief gila lepas dapat cakap every single thing that messed my head these two three days. Loose a life moment sebab pendam sendiri , those thought that the bad time will be flushed away dengan sendirinya. - now awake .

Soooo sooo sooo, there's one time I saw my class punya photo and I guess its not complete , sibuklah aku mengira who's not inside that photo... after a moment ; danggggg !!! muka sendiri rupanya yang takde . Ahaks. That moment, dengan sengajanya aku memilih untuk tak berada di situ. Inner-self fighting , ego , apa lagi. Tak move on. Childish. Penat semua included. Najwa , awak harus belajar untuk lebih matang mungkin. :)

Next, last time when I was inside those scaled phase ( di atas ) , I went to my swimming class. I feeeeeeeeeel so so safe swimming. Kalau nangis pun , people couldn't differentiate air mata dengan air klorin kolam. But yeah , aku rasa klorin mampu buat aku escape miseries. Kejap. Ke fact that we're living within the amniotic fluids for 9 months makes me feel safe inside there. Mungkin.

Nampaknya post post aku hilang semangat kerana tuannya tak mampu deliver semangat waja.

Allah let me to " STILL BREATHING " maybe to correct things . To reflect upon dear-self. To gather back strength. To build back the semangat. To whatsoever it is.

By the way, I attended one majlis ilmu just now regarding israk mikraj and ramadhan. Rasanya dah lama tak invade diri sendiri dengar majlis genre ketuhanan . Maka aku bersyukur kau pilih aku untuk berada di rumah-Mu hari ini. So aku kira itu fasa pemulihan jiwa yang tak tenang ni.

Alhamdulillah.


tak percaya?


cheeky gilaaaa okayyyyyyyyy dia ni. 



Comments