When boredom strikes. Being random is bliss.

Well. 



These days , when I wanted to open my blog link , I happily said " The'A" - which sounds like di'a. So rasa macam girlish overboard dekat situ. Perkaitan yang tak nampak sangatlah kan kaitannya. Lols epic.



O K. 

Sebenarnya banyak je good things happened in life these past few days. Tapi yelah bila namanya manusia, benda buruk will be overshadowing all those feeling good moment. Like recently , haze all the way , acamtulah jerebunya di hati. double epic. 

Tadi tengok satu video ni, a skin care video. Eheks and aku teringat yang aku golongan wanita yang terlalu ignorant. I've been abandoning my facial thing. Patutlah muka tak terasa dipampered. Bukannya apa, I'm currently curing bad bad pimples on both of my cheeks pakai ubat klinik. So I don't really know if ubat klinik dengan my garnier facial wash and my basic toner bagai tu boleh mix well. So I must start doing those thing . Umur 19 dah najwa. Yeleee kau kata taknak kahwin awal bagai , kalau Allah rancang another way round. Baru nanti terkial nak jaga muka. P triple F and T. 

Next, got a text from a friend of mine. She's quitting from loving someone. Someone yang aku rasa , tak value pun kewujudan dia despite all those good deeds she's done. All the prayers from her to him. Mungkin through masa, Allah makbulkan permintaan kau kawan. I'm respecting your decision ( well I can say I am one of yang invade keputusan sebegini rupa ) tapi aku nak dia bahagia. Don't break your heart purposely. Love is rather complicated. 

Next , alang alang love-genre story ni. Aku nak clarify. Yang aku taknak kahwin ( I mend the statement with an addition of ' AWAL ' ) Kang kalau kata taknak kahwin , ( ye ye je ) bukan part umat Nabi. Jadi , kahwin ke, getting attached to oppo gen ke apa ke, is not my priority in life for now. Infact aku boleh kekok nak cerita pasal angan angan nak kahwin masak laksa je nanti. Entah lah. Sebab aku rasa , aku akan ada banyak black past years. Aku selalu fikir, lets say in 5 years time, aku kurus kan ( ameeeen ) , would my husband tu nanti accepting who I am since before? Or dia cuma approach masa dah kurus? Or what? all these things semua buat aku suffer nak menjawab. Nantilah bukak kita bab nikah-kahwin ni. 

Aku dah malas nak fikir 'topik-hangat-remaja-kini' 








...

Random betul. 

Comments