Preferences.

Eheks. K motip menulis adalah kerana kepelikan ( well the exact word should be 'ke-curiosity-an' - rainbows of puking over the mingled words )  aku terhadap manusia yang prefer Chatime daripada Cool Blog. Eh. Tetapi ini serious.

Meski orang kata BerbualMasa lagi sedap. Aku tetap setia bersama Cool Blog. Sebab dia C O O L gitewww. ahaks

Mungkin preferences kita berbeza. Meski nilai chromosome sama.

tapi apakah mungkin kerana ada Cool Blog di sebelah deretan kedai Mydin seksyen 18 maka aku berpihak pada Cool Blog.

Hmmm. Mungkin tak.

Next.

Wishlist. K biasalah melewati satu persatu blog dari rakan ke teman hingga ke anonymous. Maka aku lihat banyak wishlist berkajang. Hmm camera nikon. Iphonggg berapa ntah. Tab itu Tab ini tapi belum ada yang demand dalam wishlist nak bath tub. * kaitan? * well to other sorts of stuff which I don't have one.

But somehow I guess. I should have some. But I don't think that I need em'.
Things like phone , saat orang mampu melakar jari di skrin, aku juga mampu tapi fungsinya krik krik volume 18. I should be demanding something like touch-phone screen. Or anything. Teringat masa nak beli treadmill minggu lepas - abang kedai tu kata, kalau bosan, bolehlah pasang S M A R T P H O N E dekat treadmill tu. Ahaaaaai sumpah aku tersentap. Nasib Nokia C3 aku menyorok dalam handbag. Masih bernafas tanpa kehadiran Whatssap , Kakao entah apa apa tah lagi. Keamanan dalam kehidupan.

Tapi aku tak rasa aku perlu demand satu , sebab aku tak merasa keperluan. Mungkin belum masa.

so wishlist aku kosong , semua yang aku nak , tak bersifat material , tapi lebih bersifat maknawi. Yang berlandaskan dengan nilai kepercayaan dan pengharapan. Hmm.

Adakah mungkin aku manusia hambar? mungkin jugak.

Mungkin jugak sebab itu, bila orang tanya nak hadiah apa , akan keluar idea zaman pramatang - teddy bear , teddy bear meski aku tahu aku tak tidur peluk teddy bear , bantal peluk - meski aku tahu bantal itu akan berakhir bukan dalam pelukan , and segalanya hambar.

so oleh sebab itu juga ,shopping complex hanya tempat untuk aku memborong buku. Masuk untuk pergi kedai buku. Mungkin affection buku telah mengaburkan mata aku. eheks. apa ini.

post ni wajar disertakan dengan bunyi KRIK KRIK KRIK.

kbai.


tapi aku tahu yang aku nak bunch of colourful balloons :) - ehhhh sepuluh harakat.



Comments