Rentas Tiga Ratus Lapan Puluh Empat Jam.

Ni dah masuk entry ke berapa entah - dicuba tulis - dipadam semula - menulis semula - dipadam.

...

So hari ni tergerak hati usha statistic blog despite aku alah alergik dengan statistic ( math a-level ) . Tengok trafik source , surprisingly one of the traffic source from the google is " Anis Najwa Nazari ramadhan " . ERR MOMENT TO THE MAX.

Ugh hello. I don't really have constant readers ( as far as I'm concerned ) since this blog is new , replacing the old jiwang - rempit blog back in 2008 when I first write such alien languages. Aku bersyukur sebab meningkat dewasa dan diberi hidayah , antaranya 0 ( kosong ) dengan O adalah dua simbol yang berbeza . Tett.



So maybe its you who happened to read this , yang eagerly wanna know how my Ramadhan goes * puke ayat sendiri * here goes boring cliche life of me. SERIOUS.

bagilah aku rasa retis dalam blog sendiri. haha

Merentasi ramadhan selama 16 hari , tak dinafikan perasaan inginkan perubahan yang baik kadangkala naik, mendatar , menurun merudum , dan akhirnya aku cuma mampu berdoa , moga dikekalkan level iman menempuh baki 14 hari. Tak pernah lagi jejak bazaar ramadhan dekat seksyen 18. Semalam baru sekali tergerak nak ajak classmate perempuan iftar sesama. Hari hari lain aku memasak , benda cliche , benda yang aku nak makan macam bubur, macam tomyam : kalau dah tahap malas melepasi normal , aku cuma berfikir, kalau sekarang dah berkeluarga, mesti aku kena masak tanpa sempat nak whine on things , makanya kaki digerakkan ke dapur A4/206 * muka mengantuk *

Hari hari lain dikira biasa. Belajar seperti biasa. Sekarang bila dah takde berkajang latihan math yang perlu dihabiskan, aku mampu channel attention pada subjek membaca yang lain : Econs. Law. English dan History.  Catching up the rythm back. Twitter pun dah membosankan , sebab aku rasa banyak benda yang takboleh openly share kan. Jadi ... twitter hanya tempat untuk aku spill ambiguous words.

Semalam teringat a smile on someones face , lepas tu rasa nak tulis entry. Dah tulis. Dah dipadam. Sebab aku merasakan apa yang aku rasa ni complicated. Aku tahu, tapi macam susah nak interpret dalam words choices. Ni kau kata nak jadi majistret? * Nada " Ibu Mertuaku " *


entry tak bermotif. 


Dah aku ngantuk.

Comments