Faham.

" Aku faham kau "

sometimes the very least we expect from some people is to understand , not to really berada dalam kasut yang sama - mahupun jenis atau saiz yang sama. Well to expect from human sendiri dah salah sebenarnya sebab letak pengharapan pada manusia , tendency nak sakit tu tinggi . Tapi aku taktahulah sebab kita ni manusia tak lari dari pengharapan sesama manusia , then we accidentally allow ourselves to hope and to hurt ( bila expectation is merely expecting and yadadada ) 

Takdelah , aku terfikir nak cakap pasal faham sebab aku rasa saying you understand someone sebenarnya one big thing , dia macam inter galaksi perasaan wahahahha salahkan sound cloud #suaracerita aku jadi puitis sebegini rupa ( starlight tiga kali ) . 

Saling Mencari  
-Kita tidak pernah akan tahu siapa yang ternyata mencari kita sampai kita bertemu dengan orang tersebut. Kita tidak akan pernah tahu siapa yang ternyata diam-diam mendoakan kita menjadi takdirnya sampai kita bertemu dengan orang tersebut.

Bila dengar benda ni , tipulah tak rasa sedih bila takde opposite gender at the very joyful age to have one. Tapi aku tak rasa kalau aku jumpa sekarang aku dah ready nak bagi commitment , masa to sacrifices. Jadi , aku rasa aku golongan manusia normal kot. Salahkah aku cuba menjadi manusia? kahkah hambarnyapuitisawaknajwamehsepaksini. 

Semalam tadabbur surah An - Nas , cakap pasal bisikan syaitan yang masuk dalam dada - dan aku baru realize selama ni syaitan buat tak jauh mana , cuma bisik je , choices to do baik buruk kat tangan kita. Yang hang pasaipa makan bisikan setan? kenyang? * sebab makan hasutan *sebab makan hahahaha k ( tertusuk hati seperti vampire kahkah  deflated heart )

btw if you're reading through  , Hanin !  I was doing my weekly routine tengok updates from the blog and I saw my name on your site . Doa saya , awak dan Muhammad selalu diredhai Allah .Indeed He knows whats best and even relation kita cuma setakat baca - tulis , you're one strong woman ( yang miraculously sama umur ) dengan level kuat yang tinggi ! And insyaAllah ada jodoh nanti kita jumpa :) 

Comments