Hectic days :))

Assalamualaikum. Hectic kalau masih senyum bermaksud : I enjoyed the hectic life. Haha.

Okay. I am so far away from blogs sebab my lappy was officially dead. Dah masuk seminggu lebih T.T and I spend most of my time duduk tengok timeline twitter through mobile *sayang phone tetiba* dan menyampuk jika terasa nak menyampuk conversation orang lain.

* masukkan nada menangis tengok lappy tak bernyawa*

Okay. Hectic days. Settling documents. Lotsaa documents. Takpe. Slow down and now, alhamdulillah. Allah ease it. Tinggal nak ambik result medical check-up. Harap-harapnya, itu pun dipermudahkan. *risau* But then Putra Hospital gave me such an awesome hospitality. The nurses. The services. The doctors. The procedures. Kira berbaloi I spent RM 177 for that . Campur dengan previous xray RM40, kira campur campur masuk jugak 200 over. But then alhamdulillah. Mantoux test *am not really sure about the spellings* . Tadi jumpa doktor pelatih, Manipal doctors. Itu pun okay. Yaa y'know. New doctors, nice treats lol :)) Takde pun jumpa nurse cik kiah kepochi macam kat ayer keroh punya poliklinik. *haha ketawa jahat*  but then itu realiti. I hate nurse yang kepochi. Garang. Hmppph. *faint out*

I settled CIMB stuff jugak. Alhamdulillah. Again. Eased. Even kena patah balik rumah ambik surat beranak. But then worth it. worth it.

Setem hasil pun. Uuuuuuu. Rasa macam nak guling guling atas toto.

So its gonna be one week from now on. Ahad depan weh. Sepuk sepuk diri sendiri.Najwa ahad depan. Ahad depan. But then seriously masih banyak yang tak settle. Like baju apa nak pakai. Seluar berapa. Tshirt berapa. Alalallalalalalallalalal pening. Tapi takpe. Apply tenang concept in your life. Things gonna be fine.

Tapi apa apa pun. Hoping the best. Hectic life. Hectic days but I enjoyed them so much. Uuuuuu.

the red roses.Print screen. My current twiticon. Red is about determinations , passions and loves :))



its a picture, previous in April, aku macam lupa nak upload. Hewhew. I love le pictures. cc @sheraasri yang ambik ni :))

Comments