MAY approached : Yeayy :)

Assalamualaikum , hey peeps. I am in a kinda situation where I feel like I want to say something but I couldn't . I totally hate this kind of situation, but yet, still stuck in one kind *too many usage of kind and situation :p .

Okay stop with the tongue twister thing. Hey people Its MAY already, estimated days 139 days , 4 month 17 days , 3336 hours ,and bla bla minute and second *thanks to Date Convert Units. *menipulah kalau aku kata aku yang mengira hari :)It has been 140 days something, time wasted . Bangun takde hala tujuan, no life relates to educational books *beside nak buat rujukan untuk essays or something, No-longer wearing uniforms and so much more. I was like : Eh eh dah Mei.Time runs fast. Setiap hari adalah hari yang sama. Bangun untuk tengok cerita Thailand. Stay-up whole night for movies and karaoke , making conversation through skype  : Ouhhh apa jenis life ni? Okay menangis sendiri mengenangkan 140 hari yang berlalu.

So when MAY approached, I senyum senyum sendiri. Being so proud dilahirkan dalam bulan Mei. Wootwoot :) Jangan tanya aku kenapa, but I have that kind of feeling. Haha. 6 more days, UPU will be announced , MARA interview akan diannouced jugak *kalau lepas interview pun aku dah happy .And macam tak sabar pun ada jugak : one step closer to the Uni life. But at the same time, tengah review tawaran depan mata , craving badly for one thing but trying so hard for educational aid . *okay gaya macam banyak sangat. No no, tak banyak sangat cuma , aku je yang kena stand up at one final decision. Pegang satu je benda dalam hidup : Bila Allah izin bahawa itu jalan untuk kita, bila Dia dah tunjuk , He will bring us through the path. Things like, kita mintak aid dari sini tak dapat, usaha sana tak dapat : Mungkin bukan yang terbaik *sila cuba lagi *okay menangis lagi T.T .

Basically , tengah mempersiapkan diri untuk bangun awal seperti zaman sekolah . Reformat kena ada azam baru bulan baru. After all, I need and have to. Seriously. There was once aku macam ngantuk gila *yang tahap gila punya sampaikan buat marathon tidur , lepas buat kerja pukul 11 tidur, 12 bangun balik , and before I coincidentally sleep again by 1 o'clock , ayah aku cakap : Hah jemur baju dulu sebelum sambung tidur balik. And was like : Sungguh menusuk kalbu ayat tu :) *okay pretending to be heartless sebenarnya :)

Doakan yang terbaik untuk saya : Moga setiap keputusan yang dibuat : Itu yang terbaik untuk saya dan people surrounds me :)


Comments