Back To School and Happy Teachers Day :)

Assalamualaikum. *mood bangun tidur- an extremely mengantuk yet extremely happy* mana tidak, kita dah dapat first birthday present. Iyayyy. Me turning Eighteen is on 24th. Tapi dah one week plus earlier for the cake. Aucccc.

So this a fast plan. A plan decided one day before going. Eh like seriously aku jarang into one day planning but this one, Allah will untuk jadi. Here I am, back to school. Yayyyy.Back with dear Nurin Nadzlah. Nurul Najwa and Nurain Syuhadah. Fadhilah at start with her Mc'D set for kawan sakit di Pantai. Ouhh untung sehh sakit sarapan Mc'D. So kalau sakit lepas ni, boleh roger fadh datang :) free free makan Mc'D for sarapan. Kau ada? haha.

Early in morning, after I had my breakfast lepas mandi. *eh ke before. Haishh ^.^ I cranked call Wawa, and yes I woke her up. Yes banyak kali. And I slept. Woke up again and cranked call cik Nadzlah. Ehhh. Haha jumping into fast conclusion Nurin tak tengok dunia lagi :p suddenly Ain in plan. The spender. The penghulur duit. The what what some more.I start my back to school with a call from Ain sesat bawak Nurin. Haha. Then we went to mydin. Got ourselves in the abang Pakistan who repeated our ACANE dengan nada yang comel. Huhh please :) We took about 15 minutes nak decide frame mana. Rambang mata itu pasti. so at the end of this post I'll show you the pictures. Harap bersabau.

Make it short we arrived Selandar dalam pukul 12 lebih jugak. Selepas picking up names. Ahaaa when gf's meet. lalala . Correct me if I am wrong. If I'm not wrong la :D . Meeting up part of Machinants buat aku sangat seronok. So can you really imagined if I met all the hantu 164? Haha.Kalau ada rezeki jumpa balik semua. Should be extremely happy wehhh. like seriously. After we're done stalking dewan *krikkkrikk sambil comparing -ketawa jahat* stalking makcik kantin, doing stuff like letak ribbon atas frame.

Know what : Seeing dewan like kerikkkk krikkk makes me feel like, I miss the moments kita get ready untuk hari guru. Seeing games, decorations. Ya Allah sumpahhh rindu.Lawak hambar, roadblock di sungai rajang.

First and for most, nampak encik ayahanda yang hensem. Cakap dah macam kawan kot. Ayahanda free tak? Nak jumpa. Okay rasa kautim pula dengan ayahanda tercinta :p Talk with ayahanda is an awesome things. Seriously. *aku serious* The one who would like to invest KASUT RAKYAT. The one who stalked. The one whom known siapa dah kahwin siapa belum. Hebat betul. Kaki stalker daddy saya :) Apparently shuk buat muka paksa-rela haha. Obvious ==''

We took some time meeting other teachers. Cikgu cikgu yang dalam bilik guru. And how I really miss the moments. Yaa, macam tak sangka bila datang jumpa cikgu , reported kita akan further ke mana. Waahhhh seen like growing up weh. Note that aku solat zuhur di surau setelah sekian lama meninggalkan surau selandau. Meeting juniors . touched seketika.

We had our lunch somewhere depan Petronas. And we're deadly drowning into starvation. By 3. Wahhh wahhhh semua dah tak tentu hala. Done with lunch. *hahhh ni yang semangat nak bercerita. We went to Secret Recipe. Haha. someone treat me birthday cake. Oucc. That one is sweetest eh.seriously terharu.

Okay I was like, hilang idea sebab buat post putus putus. Between the paragraph ke dapur kejap tolong buat kek. Basuh ayam and I was like hell fenings. So guys, pictures will talk louder than words does. I hope so. Enjoy it then.










pemberi kek.penerima kek *ini pantun :P


anak itik anak joyah, kita dapat hadiah :p

susah betul cakap R, kami di SR. :p

NURIN. ce tengok ni. Ada happy birthday dengan lilin satu. REDV ala ala :P

big.picture.is.for.BIG.THANKS :)
ex.TKP.bersama.ayahanda.

by the way :) SELAMAT HARI GURU for all teachers. <3 <3

Comments