Saya budak UIAM *cheered up*

Assalamualaikum peeps. *cheering up myself to write something fresh. Something is not that lame.

Nampak tak apa yang berubah? Tell Me. Tell Me. Tipu ahh kan cakap tak nampak. I'm changing template after quite a while being so bored. So lame. *okay aku rasa lame. :)

So yesterday was such a day. A day where we used to realize that : Ehh dah nak masuk U laaa aku :), tengok masing masing, terselit kesayuan hati masing masing di sebalik kegembiraan dapat melangkah ke universiti akhirnya. Ada yang jodoh dipanjangkan. *berjumpa lagi muka Selandar di U life. Cool isnt it ada orang yang kita kenal ? easier to adapt I guess. But for me, no harm : aku boleh bawak diri bersendirian kot :).*ahah frust tonggeng tonggeng aku sebab setakat ni, takde Machinants sayang UIAM law. haha, Allah nak jumpakan dengan orang orang baru. Takpe, kawan biarlah berjuta, berkasih ? eh tu nanti nanti . *tersenyum kejap*

Kongsi sikit apa aku rasa tentang tawaran ni, the feelings :

Okay aku dapat check somewhere pukul 1130pagi, half an hour earlier than expected . And rasa berdebar tu ada, tapi tak beat fast mana. Cuma bila nampak, my second choice sangkut and kebetulan that is what I craved for , terkedu kejap and terjerit and praise Allah. It happened to be my second choice sebab first I applied for pharmacy *which to look like, aku takdelah betrayer mana terhadap science field. So rasa dia, overall aku bersyukur yang teramat sangat. Yes, with a non-straight A result, rezeki itu RAHSIA ALLAH, and alhamdulillah.Law which drives by the passions and determinations inside me.

To my brothers sisters, which mainly aku tahu half result UPU kalian.

Make the best decision. Istikharah helps. Doa. Heart instinct. Passion. count in semua for your final decision .Apa apa finalnya : Goodluck bebs :)

Congratulations .As a part of Machinants, we share the joys and I am happy for you guys. Jaga diri baik baik. We knew yang outside world tougher than what we faced before. Kita akan berjumpa dengan various type of people but berpeganglah pada tali Allah, keep on track. *thisisserious. Jaga diri. Mana mana korang berada. Mungkin nanti ada yang fly. Doa doa akan sentiasa mengiringi kalian. :)

For anyone yang dapat course yang awak tak berapa minat, review balik. Jangan terus tolak. Mana tahu kan, itu yang terbaik Allah tetapkan untuk kita. Dan cuma kita je yang tak sedar.It takes time. :) No woes, take time review. *sambil tatap surat tawaran :)

For anyone yang belum ditawarkan apa apa oleh UPU, jangan risau. Allah tu, dah rencanakan benda yang terbaik untuk berlaku dalam hidup kita.Kalau Matriks itu yang terbaik bagi awak, teruskan. Stage kita sekarang sebenarnya sama je cuma nama institusi je lain lain :) Mana mana sebenarnya sama. Nawaitu Lillahi Ta'Ala. :)

Ingat satu je ayat : Rezeki Allah itu rahsia. Kita cuma perlu doa. Result SPM tu takkan jadi pengukur selamanya. :) *banyak smiley.

Untuk yang mendoakan *tak lupa okay. Yang like like status. Yang mengucapkan tahniah. Yang memberi kata kata semangat. Terima Kasih. Doa doa kalian cuma Dia je mampu balas. I'll do my best.

Untuk arwah acik, akak dah dapat tawaran. You'll be one of the happiest person I guess. Akak nak jadi lawyer, ini untuk acik. :") you'll always be in my heart acik :')

ps.Note one step closer to CFS IIUM.

kena belajar balik tidur awal bangun awal. Setting up for kuliyyah. Latih otak membaca semula. Buat baju kurung baru. beli itu baru ini baru. *okay sila tolong aku buat list. Increase iman.

okay. Aku sertakan tawaran buat tatapan :)

Ah kejap, before post dikhatam-kan.

Saya budak asasi Universiti Islam Antarabangsa Malaysia *cheered :) alhamdulillah.


dengan expressions siap :) *klik untuk tumbesaran.
aku paling suka expression siap menangis sakan :P

Comments