Cerita Cuti Aku I

K tajuk nak gaya gaya Kak Fatin Liyana giteww :) Long live SBPI Selandar. * tetiba * haha :)

Cuti dah 3 minggu berlalu dan baru hari ni terfikir nak tulis sesuatu perihal Cuti Saya. K macam buat karangan darjah 2. So everyday is almost the same . Excluding for driving license , insyaAllah Selasa depan lesen L insyaAllah ada dalam tangan. * neuron kepala excited * Berbekalkan kamera 2.0 mega pixel Nokia C3 yang tercinta saat orang lain boleh mendabik dada dengan SI, SII, SIII mereka, saya setia bersama Nokia . Haha who cares. Too much of those stuff may ruin my surrounding. I mean yeahh, people tend to talk to their gadjet more than they talked to human. Serious said. Awkward faces. =='

I am lazy to write . Lemme tell youhh through le pictures and the videos.? Oghait. Bajet berjota viewers letuwww najwa oi.

Sesi kejar angsa :p . Angsa accident di tengah jalan , tapi watlek watpis je dia.


Angsa ni nama dia Awang, dia sangat suka merayau pergi rumah sebelah. So nak taknak kena berusaha kejar hantar dia balik rumah :P Sumpahh woo penat tak terkata. Abaikan sound effect yang macam hape. Hur hur

The boys and the ball :p le cousins kecik. 


Nadzmi turun cari bola, k sempat posing bang :)

yeah aku dah bola * suara Avengers Lapar * Yeayy Kita Menang - erkk T.T

Saya jejaka paling kacak di kampung. 

You know its hard to snap a picture of this cat. 

Main sorok sorok bawah pokok =='

Oh dah jumpaaaaa ke? o.o

K budak sorang ni dah macam anak orang asli main tempurung segala atas kepala :p



Gambar sendiri rasa macam dah lama tak menyemak lulz.


home sweet home :D

Comments