Melaka.

Adakah tetiba rasa nak tukar profession jadi tourist guide. Ekekeke tajuk nak Melaka kauuu :) *jemah sounds liddat*

Well to be exact. Aku sebagai warga Melaka yang berwibawa , aku sangat alergik ye Melaka punya population waktu hujung minggu. Jammed all the way. Jadi, keputusan untuk ke kawasan bandar hujung minggu bagi manusia macam aku adalah keputusan yang melangkaui batasan akal fikiran waras. Aicewahhh.

For the rest of the day, I just love Melaka :) Nak buat assignment hometown English senang. Because Melaka is awesomeeee like that. Jadi selaku sorang je manusia dari Melaka dalam kelas Law 2 tu, aku sangat bahagia membuat assignment seorang diri. Camne ehh, aku punya silde try nak persuade orang datang Melaka but then aku tak suka kepadatan Melaka zaman kini. T.T

I miss my house like so so so so badddddddd. Nak menapak rumah. Nak jumpa ayah ibu. Nak jumpa adik adik. Nak jumpa internet laju berkuasa cubic dari kelajuan internet Akasia. Lol Lol Lol Lol. Lots of things that I miss to do macam masak, getting foods for free, getting stuff to eat without paying. Gahhhh its wonderful mannnn. Nak tengok TV jugak. Kau tengok tak bertapa kufur nikmatnya manusia sorang ni. T.T Masa dekat rumah, tengok TV sangatlah jarang. Tengok, tinggal, tidur. Ni dah Allah tarik nikmat TV tu, tang tulahhh nak tengok TV * cakar pintu*

MELAKA. Melaka berjasa pada aku. I owe you big time dearest state :D

Oh familyyyyyyyyyyyyyyy. Rindu. Rindu . Rindu.

Comments