Seorang perempuan bermuka garang.

Aku baru ada feeling feeling camne nanti masuk court. Well even sebenarnya aku tak bercadang nak masuk bab bab litigation dalam legal profession, but when my History lecturer suddenly appoint me " Awak ni ada muka masuk litigation and I was like in the mood of  " eh since when ni , aku nak kerja in bank je . eh apa ni apa ni  " *sambil mengangguk kepala. See how tak tally aku punya anggukan dengan fikiran. Eish.

Mungkin sebab muka perempuan ni garang dan serious almost the time. Hasrat untuk kelihatan Ayu tidak berjaya sama sekali. Oh menangisi diri sendiri. Sebab tu appointed masuk litigation. Erks.

Ponder upon the future. Mixed up feelings. At some particular time aku rasa excited tahap giga. Well at the same time, aku google google jugak practical experience orang yang revolve dalam judiciary ni, well said yang theoretically should be damn it easier than the reality. *even sekarang yang theory takde la easy mana* But I do believe, through out time, we'll learn how to deal with the stress and go with the flow. Macam dulu , masa form 1 , rasa PMR tu susah gila tahap mendewa, tapi bila dah makin tua *ehek ehekk * takdelah susah mana *poyo* even masa dah lepas PMR , siap bragging kata " Alah PMR JE. " ahh ambik kau hormon brag ke laut.

Dah enam tahun bersama. #DeusExMachina #Girlfriend. An engineer to be. An actuary to be. A lawyer to be. From Sbpi Selandar to Intec. And for another one and a half-year, over the sea we fly. InsyaAllah. Bless Our Journey.

Mari tanamkan azam. Saya nak jadi peguam. Saya boleh :) passions. Drive me.

So bila Allah pilihkan satu jalan. I know He'll guide Me through.
When things seems hard to deal and to cope with. I know He'll help me through.
Sebab takkan aku diuji kalau tak mampu. Aicewahh bermotivasi gitu :)

Comments